torsdag 12 maj 2011

Vad är oddsen.....

på att man går till läkarn för att kolla upp sin allergi och man går därifrån med både öroninfektion och halsfluss??? Helt otroligt. Jag skrev igår att jag var helt däckad när jag kom hem från jobbet och förklaringen är inte bara allergin utan jag har dragit på mig en halsfluss och öroninfektion. Förutom att det känns att någon har slagit en klubba i huvudet på mig så känns det ganska ok. Så nu e det bara till att käka penicilin, 3 ggr om dagen i 10 dagar och sen fick jag ett nässpray som ska ta bort klådan också.

Det är så typiskt när jag väl har kommit igång med mina promenader och träning så måste jag ta ett litet break. Men men hälsan går först och det blir till att vila sig frisk. Jag vet alltför väl vad som kan hända om man bara kör på och inte lyssnar på kroppen.

Ikväll blir det lasange med Chevre och fetaost, receptet lät väldigt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar