måndag 9 maj 2011

Vecka 2

Nu är det vecka 2 och en dag till sedan ska jag väga mig, det ska bli väldigt spännande att se om det har hänt något.
Vecka 1 började jag på en tisdag och det förstör lite för mig i mitt tänk när jag kollar på menyplanen så idag måndag började jag på v2. Känns alltid lättare att börja på en måndag.
Varken igår eller idag så åt jag enligt de recepten som stod i boken utan tog recept från föregående dagar, då jag inte är överförtjust i oxfile. Men det fick bli lax och lite räkpaj som var över.

Boken är fantastisk och 95% av recepten passar min smak och allt är så lättlagat oxå. Så maten är det inga problem med, det är träningen som jag måste komma igång med lite mer. De första dagarna av vecka 1 så motionerade jag inte något, jag stukade foten för några veckor sedan och det stoppade mig de två första dagarna, men efter det har jag varit ute på promenader och kört lite styrketräning. Jag har inte kommit upp i 60 minuter alla dagar men nästan och det får jag nöja mig med just nu.

Nähe nu ska jag käka lite makrill i tomatsås, gott efter ett litet styrkepass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar